Top
Accesibilidade universal en Ilunion Hotels: un estándar a seguir – EMITUR
6619
post-template-default,single,single-post,postid-6619,single-format-standard,mkd-core-1.0,mkd-smooth-scroll,mkd-smooth-page-transitions,mkd-ajax,mkd-grid-1300,mkd-blog-installed,mkd-header-standard,mkd-no-behavior,mkd-default-mobile-header,mkd-sticky-up-mobile-header,mkd-dropdown-slide-from-bottom,mkd-dark-header,mkd-full-width-wide-menu,mkd-header-standard-in-grid-shadow-disable,mkd-fullscreen-search,mkd-search-fade,mkd-side-area-uncovered-from-content,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Blog

Accesibilidade universal en Ilunion Hotels: un estándar a seguir

Nun mundo no que a inclusión e a accesibilidade son piares fundamentais, Ilunion Hotels eríxese como un faro guía na industria hostaleira. Esta cadea, pertencente ao Grupo Social Once, estableceu un estándar exemplar en materia de accesibilidade para persoas con discapacidade sensorial.

Cunha rede de 26 hoteis distribuídos por toda España, Ilunion Hotels non só se comprometeu a brindar un servizo excepcional aos seus clientes, senón tamén a garantir unha contorna accesible e amigable para todas as persoas, tanto hóspedes como empregados, xa que ata o 40% dos seus traballadores teñen algunha discapacidade.

O logro máis destacado de Ilunion Hotels foi obter o Certificado Global en Accesibilidade Universal. Este recoñecemento non é só un galardón; é o resultado dun compromiso sólido coa inclusión. Cada un dos seus hoteis foi adaptado e deseñado para acoller a persoas con discapacidade sensorial.

Unha das prácticas máis destacables é o enfoque personalizado cara ás persoas con discapacidade visual. Desde o momento en que un hóspede con esta condición pon un pé no hotel, o persoal de recepción convértese nun guía comprometido. Ofréceselles un percorrido detallado polas instalacións e acompáñaselles ás súas habitacións, onde se realiza un recoñecemento para facilitar a súa orientación durante a estancia.

No restaurante, o protocolo de atención foi meticulosamente adaptado para asegurar unha experiencia pracenteira. Os camareiros, debidamente capacitados por Ilunion, acompañan ás persoas con discapacidade visual ata a súa mesa, demostrando un compromiso real coa comodidade e a autonomía dos hóspedes.

Estas prácticas non só contribúen a facer que os hóspedes sentan cómodos, senón que tamén derruban as barreiras máis desafiantes que enfrontan as persoas con discapacidade sensorial ao viaxar. A comunicación, as barreiras arquitectónicas e as interaccións humanas adoitan representar os maiores obstáculos; con todo, Ilunion Hotels tomou medidas concretas para superalos.

O impacto destas prácticas vai máis aló das fronteiras dos seus hoteis. A implementación destas medidas por parte doutros hoteis non só sería un avance cara á inclusión, senón tamén unha estratexia intelixente en termos comerciais. Os aloxamentos hostaleiros son a preferencia para as persoas con discapacidade sensorial, o que fai que a accesibilidade sexa un factor determinante ao elixir un lugar de hospedaxe (Dominguez et al., 2013).

A iniciativa de Ilunion Hotels na implementación de prácticas inclusivas e accesibles non só mellora a experiencia dos seus hóspedes, senón que tamén establece un estándar que a industria hostaleira debería seguir para crear un mundo máis inclusivo e acolledor para todos.

Autor: Gabriel Folgoso Capelo

 

Referencias Bibliográficas:

Fernández Díez, C. (2021). Buenas prácticas de accesibilidad en Ilunion Hotels.

Domínguez, T. D., Brea, J. A. F., & González, M. E. A. (2015). Discapacidad y alojamientos turísticos en España. www. pasosonline. org, 13(4), 771.

Fonte imaxe: freepek.es

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies Pinche el enlace para mayor información.
Ver política de privicidad.

ACEPTAR
Aviso de cookies